wtorek, 21 grudnia 2010

Teraz z innej Paki ... Co z Tą siecią Orange???

Zastanawia Mnie co z tą siecią się dzieje?? Same problemy...Odkąd sieć IDEA zmieniła się na ORANGE  nie widzę plusów ... Dziś Kolejna Awaria!!!! Ani zadzwonić ani wysłać Sms-a Coraz częściej zastanawiam się nad zmianą Sieci.... Odkąd jestem w ORANGE to niestety więcej stresu niż przyjemnośćici........ Telefon Jest mi Bardzo Potrzebny w tym momencie ..... Ale Niestety ... Czas naprawdę się zastanowić , podjąć decyzję o zmianie Sieci???!!! Czemu akurat ta sieć ma takie problemy???!!!!!!
Na portal Alert24.pl użytkownicy przesyłają informacje o awarii sieci komórkowej . Rzecznik Orange Wojciech Jabczyński pisze-Pogoda dała się nam poważnie we znaki i niestety mamy awarię w sieci Orange ale Czy tak naprawdę jest???

2 komentarze:

  1. Przenieś numer do PLAY .Miałem numer w orange od 6 lat , teraz przeniosłem do PLAY i jestem zadowolony . Duo niższe rachunki i więcej minut .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Trzeba nad tym Poważnie Pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń